Je winkelwagen is momenteel leeg
Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen via de grote groene ‘in winkelwagen’ knop. Heb je al een account? Log dan eerst in voordat je verder gaat met het afrekenen, want zo kun je de bestelling sneller afronden, omdat we je gegevens al hebben. Heb je geen account? Ook dan kun je een bestelling plaatsen als gast, maar dan hebben wij wel eerst je gegevens nodig.
Tip: registreer bij het bestellen, zodat je volgende keer sneller je bestelling kunt plaatsen. Daarnaast kun je je eerder geplaatste bestellingen terugzien en eventueel mislukte betaalpogingen alsnog betalen. We zullen je nooit e-mails sturen zonder dat je je hiervoor hebt aangemeld.
Heb je een foutje gemaakt bij het plaatsen van jouw bestelling? Kan gebeuren! In veel gevallen kunnen we dit op tijd voor je aanpassen. Wanneer je iets wilt wijzigen, dan verzoeken wij jou om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld altijd jouw ordernummer en de juiste gegevens. Het kan voorkomen dat wij jouw order al verwerkt hebben. In dat geval kunnen we helaas niets meer voor je wijzigen.
We kunnen na het plaatsen van je bestelling geen producten toevoegen of uit je order halen. Wanneer je order nog niet is verwerkt, kunnen wij de gehele order annuleren en vragen wij jou om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit kun je per e-mail aan ons kenbaar maken via onze klantenservice, met vermelding van jouw ordernummer. Uiteraard wordt het eerder betaalde bedrag gecrediteerd en ontvang je het binnen enkele dagen op de rekening waarmee je betaald hebt. Zodra je de nieuwe bestelling hebt geplaatst, gaat de levertijd opnieuw in.
Dit doe je door contact op te nemen met onze klantenservice. Hiervoor kun je het beste een mail sturen en het ordernummer vermelden. Wij annuleren dan de order en crediteren het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.
Een bestelling annuleren kan alleen wanneer de bestelling nog niet is verwerkt. Hebben wij de bestelling verwerkt? Dan kun je het pakketje aan de deur weigeren of retourneren. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Ook wanneer je een pakket aan de deur weigert, houden wij een bedrag van €4,95 in op het te crediteren bedrag. Klik hier om meer te lezen over retourneren.
Wij hanteren normaal gesproken een levertijd van 1 werkdag wanneer je je bestelling op werkdagen vóór 16:00 hebt geplaatst. Dit houdt in dat je jouw pakket de volgende werk- of zaterdag ontvangt, indien de transporteur zich aan de afspraken houdt. Met drukte hanteren we langere levertijden, maar dit wordt altijd via de website gecommuniceerd. Zie hier de actuele levertijden.
Op de productpagina kun je de voorraad online en in de winkel zien. Zolang het product te bestellen is, hebben wij het op voorraad in één van onze magazijnen. Indien achteraf toch blijkt dat het niet op voorraad is, bijvoorbeeld door een voorraadverschil, dan nemen wij altijd contact met je op en bedenken we samen een oplossing. Wij kunnen geen producten voor je achterhouden of reserveren. Je dient echt een product online te bestellen en te betalen. Zo wordt het product automatisch voor je gereserveerd. Dit geldt ook voor de fysieke winkel. Bestel en betaal online en kom het in de winkel afhalen. Telefonisch bestellen of reserveren is helaas niet mogelijk.
Net zoals u vinden we dat klachten opgelost moeten worden. Onze klantenservice luistert naar uw klacht en streeft ernaar zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Wij streven naar een 100% klanttevredenheid!
Een klacht kunt u aan ons melden volgens het onderstaande stappenplan:
Bent u nog steeds niet naar wens geholpen?
Leg dan uw klacht voor aan de geschillencommissie Thuiswinkel (of via www.sgc.nl). Eventueel kunt u ook uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het 'Europees ODR Platform'.
We zullen binnen een termijn van 1-7 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. U ontvangt automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail na het indienen van een klacht.